27.03.2015
Ensimmäisenä Porissa PhysioTrainig

KOLOTTAAKO, SÄRKEEKÖ? PAINOA ON KERTYNYT LIIKAA? HALUATKO LÖYTÄÄ UUTTA PUHTIA ELÄMÄÄN? MITEN VOIN HARJOITELLA JA MIKÄ RUOKAVALIO TUKEE TAVOITTEITANI?

                                                          PHYSIOTRAINING                                                                                             

PhysioTraining -palvelut nyt myös meiltä. PhysioTrainer-ohjaaja on fysioterapeutti, jolla on erikoisosaamista tuki- ja liikuntaelimistön anatomiasta sekä fysiologiasta.  Jokaisen asiakkaan ongelmat  kartoitetaan ja otetaan huomioon laadittaessa harjoitusohjelmaa. Myös tuki- ja liikuntaelinoireinen asiakas pystyy harjoittelemaan täysipainoisesti, nousujohteisesti  kohti  ennalta määriteltyjä tavoitteita.

Tule suunnittelemaan ja rakentamaan sinun tarpeisiisi pohjautuva kokonaisvaltainen hyvinvointiisi tähtäävä harjoittelukokonaisuus.

Suurimmalla osalla ihmisistä on elämänsä  aikana jokin tuki- ja liikuntaelinongelma/-oire, mutta se ei ole este tavoitteelliselle ja nousujohteiselle harjoittelulle. Välttämättä et tiedä miten tai millä intensiteetillä voit kuormittaa kehoasi, mutta tässä harjoittelukokonaisuudessa sinulla on tuloksiin pääsemisen tukena fysioterapeutti (PhysioTrainer), jolla on tietoutta tuki- ja liikuntaelinsairauksista ja niiden huomioon ottamisesta harjoittelukokonaisuutta rakennettaessa.

Aloittelevalla tai vain vähän harjoitelleella henkilöllä jo 1-2 kertaa viikossa tapahtuva voimaharjoittelu lisää voimatasoja 2-3 kuukauden aikana 30-80 %, yleiskunto nousee ja pidemmällä aikavälillä opit elämään tasapainoisemmin kaiken kiireen keskellä. Voimaharjoittelu tukee myös painonpudotusta säästämällä lihasmassahävikkiä, vaikka energiansaantitaso on negatiivinen.  Säästät tai jopa lisäät lihaksia, vaikka rasvakudos vähenee. Tähän kaikkeen tarvitset myös ruokavalion, joka tukee em. tavoitteita.

PHYSIOTRAINING-kokonaisuus käsittää haastattelun, tavoitteen asettelun, fysioterapeuttisen tutkimisen täydennettyinä kestävyyskuntoa ja lihasvoimaa mittaavilla testeillä, ruokapäiväkirja-analyysin sekä näiden pohjalta laaditun harjoittelu- ja ruokavaliokokonaisuuden.

PhysioTrainingia voidaan toteuttaa myös paritrainingina tai pienryhmässä, jolloin itse harjoittelu tapahtuu ryhmässä. Yksilötapaamisina tapahtuvat silloin vain alkuhaastattelut, testit ja ruokapäiväkirja-analyysi.

KIINNOSTUITKO? SOITA JA KYSY LISÄÄ.  02-6414550 ft, PhysioTrainer Marjut Vanhatalo

Lue lisää PhysioTrainingista!